DIGITAL AND CONTENT MARKETEER HYSTREAM
0.6 FTE
Hystream is een jonge start up organisatie binnen de gevestigde energie wereld. Hystream richt zich op het ontwikkelen en distribueren van waterstof in Nederland. Het doel van Hystream is om ´end-to-end’ waterstof oplossingen te bieden voor transport, voertuigen, watertransport en gebouwen. Sinds 2020 zijn ze actief en het team bestaat uit een aantal ervaren en ondernemende mensen met de nodige ervaring in het leveren van energiegerelateerde projecten. Ieder kent zo zijn focusgebied gericht op project management, veiligheid en operationele excellentie met als doel de waterstof/energiemarkt open te breken en verder te ontwikkelen. Een vooraanstaande positie, want, in waterstof ligt de toekomst! Hystream zoekt ter aanvulling van het bestaande team een innovatieve en ondernemende digital and content marketeer.
Wat ga jij doen?
De jonge organisatie zoekt een nieuwe, ondernemende en zelfstandige collega met de focus op digitale marketing en content writing. Ideale combinatie, want alles wat je (zelf) bedenkt blijf je optimaliseren en invloed op hebben. Dit betekent concreet dat je het volgende gaat doen:
Content marketing:
Je stelt in samenspraak met het team een (social) media actie jaarplan op
Je verzamelt input vanuit de verschillende contacten en collega’s en deze vertaal je naar de content passend bij Hystream
Je brengt hiermee Hystream nog verder onder de aandacht binnen de (waterstof) en energie wereld
Je gebruikt hiervoor (social) mediakanalen zoals LinkedIn, Youtube en je bereikt met jouw inzet ook de [vakgebied gerelateerde] kanalen
Je creëert en redigeert SEO-content en je optimaliseert de huidige content
Je ontwikkelt content templates en richtlijnen zodat het voor iedereen binnen Hystream duidelijk is hoe we de media benaderen
Digital Marketing:
Het optimaliseren van digitaal verkeer naar onze website
Het optimaliseren, versturen en opvolgen van de digitale nieuwsbrieven en persberichten
Het optimaliseren en beheer van de website: denk hierbij aan het bereiken van de juiste doelgroep en hierop je campagnes aanpassen
Het ontwikkelen, beheren en analyseren van Google Ads
Wat breng jij mee aan persoonlijkheid en ervaring
Je komt te werken in een ervaren, maar jong en ondernemend team van medewerkers en dit is gelijk de uitdaging. Inhoudelijk vertellen ze je alles over waterstof, de transitie op de energiemarkt en de toekomst, op het gebied van marketing ben jij de expert. Dit zal je ook uitdragen. Je neemt het voortouw in de vorm van communicatie, bent kritisch op wat de collega’s aandragen en denkt ten alle tijden mee om Hystream zo optimaal mogelijk in de markt te zetten.
Je hebt een afgeronde HBO/WO ervaring binnen (digital) marketing, idealiter ten minste drie jaar relevante werkervaring, we zien graag je portfolio. Je bent vloeiend in de Nederlandse en Engelse taal en je kunt goed hoofd- van bijzaken onderscheiden. Je bent uniek in de functie, net als alle andere medewerkers, dit betekent dat je zelfstandig moet kunnen en willen werken. De werksfeer is een open cultuur, iedereen brengt zijn/haar persoonlijkheid, professionele kennis en ervaring mee en dit levert vaak leuke, energieke en inhoudelijke gesprekken op.
Het kantoor is gevestigd in Woerden, maar je mag uiteraard ook vanuit huis werken.
Wil je hier meer over weten? bel of whatsapp Albert Haak direct op 06-82302071 of stuur direct je gegevens naar: albert.haak@hystream.nl